Occasionkeuring Nederland

Van een slimme Google Ads campagne zonder enig inzicht in data en waarbij budget werd ‘verbrand’, naar een strategisch plan voor een krachtige Google Ads structuur. Ruim 60% van het aantal geplande keuringen komt op dit moment uit Google Ads campagnes.

Resultaten

  • 60% van de keuringen komt uit Google Ads
  • Ruim 90% van de zoekwoorden heeft een kwaliteitsscore van 8+
  • Aankoopkeuring camper rankt op #3 na optimalisatie vanuit Offbeat Marketing
case-occasionkeuring-nederland-offbeat-marketing

Onze aanpak

Jimmy was net gestart met zijn bedrijf toen hij ons om hulp vroeg. Hij probeerde zijn Google Ads zelf te doen, maar zag dat dit niet de resultaten opleverde waar hij op hoopte. Na een check op zijn account, bleek dat hij meer budget ‘weggooide’ dan goed besteedde. Tijd om in te springen! Na een zoekwoordonderzoek werden campagnes ingericht en goede advertentieteksten geschreven. Webpagina’s werden gecontroleerd en geoptimaliseerd voor een optimale landingspagina-ervaring.

Bovenstaande zaken resulteren in een Google Ads account van hoge kwaliteit met advertenties die mooie conversies opleveren. Ons volgende doel? Opschalen!

Zonder goede kennis van SEA ‘gooit’ men sneller budget weg dan dat het op de juiste manier besteed wordt. Wij zorgen ervoor dat de budgetten van onze opdrachtgevers optimaal benut worden voor de beste resultaten.

Wilt u SEA inzetten voor uw bedrijf? Dat doen we graag. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.