Meer offerte-aanvragen door Cross-channel online marketing voor Styls

Styls is opgericht in 2018 en maakt stalen deuren en kozijnen, maar ook meubels zoals kasten en tafels op maat voor jouw woning. De huisstijl en website werden ontwikkeld  door denkFrank, vervolgens lag het balletje bij ons. Hoe zet je een gloednieuw bedrijf op de digitale kaart in Noord-Limburg?

Resultaten

  • Groei van 58,8% YOY in aanvragen
  • +45 nieuwe aanvragen per maand
  • up-to-date Instagram profiel als online visitekaartje
case-styls-contactformulier-aanvragen

Onze aanpak

Het juiste medium, de juiste doelgroep en de juiste boodschap: er komt flink wat bij kijken als je een bedrijf vanaf de grond online opbouwt. Bijvoorbeeld een grondig zoekwoordonderzoek helpt om de juiste zoekwoorden te vinden! Die zoekwoorden gebruiken we vervolgens op de website (SEO) en in Google Ads (SEA).

Met deze solide basis gaan we door naar stap 2: Campagnes bouwen. De advertenties die we schrijven sluiten naadloos aan op de zoekwoorden die we in de eerste stap hebben opgesteld. Vervolgens is het online marketing pakket uitgebreid met betaalde advertenties én contentmarketing via Instagram. Styls heeft een grote fanbase en daarmee zijn de Facebook- en Instagram advertenties enorm populair. Dit maakt het makkelijker voor ons om de producten te promoten onder precíes de juiste doelgroep!

Deze crosschannel strategie heeft ervoor gezorgd dat Styls in mum van tijd een constante stroom offerte-aanvragen via de website binnen krijgt. 

Wij bieden een totaalpakket aan voor bedrijven zoals Styls. Op deze manier zetten we een nieuw bedrijf direct online op de kaart en zorgt een sterke online marketing strategie ervoor dat de naamsbekendheid, en daarmee conversies, toenemen.

Uw bedrijf ook succesvol op de kaart zetten? Dat doen we graag. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.